Persoane interesate

sâmbătă, 20 august 2011

Pasi catre mai bine

              Mi-ar placea sa pot arata ca o gazda perfecta.Sa-mi deschid usa sufletului atat de larg incat si cele mai rusinoase compartimente sa se plece lasandu-mi musafirii muti de uimire.Sa fac sa dispara incordarea celor ce-mi calca pragul prima oara.Sa zambesc discret in spatele ceaiului celor atat de prezenti si sa-I imbat cu propriile lor asteptari.Sa cobor pana acolo la cei dragi dintre ei si sa le spun ca in lipsa lor as fi fost ca o gradina lovita de seceta..Sa le prind mainile alor mei si sa-I rog sa ma ierte pentru zilele cand m-am incuiat in spatele usilor inchise uitand cat le este de greu..
Insa usile ..se vor deschide pe deplin doar atunci cand ranile nu mi vor mai fi cheia lor…si cand fericirea imi va sopti la urechi ca a spart toate incuietorile puse.

4 comentarii:

  1. Tu esti intotdeauna o gazda perfecta.Multumesc pentru vizita si cuvintele frumoase Larisa...eu sunt mereu aici...nici o ora nu este tarzie pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi as dori sa fiu..si poate voi si reusi.
    Nu trebuie sa-mi multumesti pentru ca asta am simtit.:))
    Te imbratisez si te mai astept cu mare drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. am lăsat un comentariu care se pare că s-a evaporta în eter...

    ziceam că trebuie să îl laşi pe mi-ar plăcea pentru eşti gazda perfectă deja. trebuie doar să accepţi. şi mesajele vizitatorilor sunt dovada.
    şi deja faci ceea ce crezi că nu faci. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi pare rau pentru mesajul tau Flipi..insa nu a ajuns la mine..:))
    Multumesc pentru laude..insa e cale lunga pana ce mi-ar placea.(nu ca n-as avea probleme si cu acceptarea..stii tu bine ce spui..).
    Sa fii auzit..spun eu din nou!

    RăspundețiȘtergere