Persoane interesate

marți, 1 mai 2012

Un colt de rai

      Una chemare..masina,muzica faina..Soare si o inima plina..iata cateva elemente strecurate in bagajul meu improvizat catre un coltisor de rai.Niciodata nu reusesc sa elaborez planuri de vacanta.Nici lungi ..nici scurte!Stiu doar ca trebuie sa plec..de cele mai multe ori nestiind nici macar unde..:)..insa n-am dat gres mai niciodata..Ultima escapada..m-a adus la o margine de Tecuci..intr-una din cele mai superbe locuri pe care le-am vazut!Locatia BUCIUMENI,mai exact MANASTIREA BUCIUMENI!Nu stiu daca pozele pe care le voi posta vor reusi sa redea minunatia locului si natura intr-o desavarsire de-a dreptul Dumnezeiasca..O increngatura de religiozitate,divin si nepatruns..dar intr-o forma atat de calda si deschisa incat n-ai mai pleca niciodata!
Mi-am propus in repetate randuri sa ajung aici..si multumesc Domnului ca am facut-o acum!





Ma simt magnific..Fiecare particica din mine si-a primit elixirul linistirii si binecuvantarii..si incarcatura emotionala a sters toata oboseala si incrancenarea pe care o adunasem!

Iata manastirea in toata splendoarea ei..


  

E o mica parte din ceea ce am vazut,simtit si adunat!Pace si liniste in inimi va doresc!



Un comentariu: