Persoane interesate

vineri, 18 mai 2012

Biruinta unei iubiri

      Ultimile zile sunt racoroase si cumva aduc nostalgie in mine.Sau doar Biruinta unei iubiri, isi spune cuvantul.Am reusit in sfarsit sa-mi fac  timp pentru marea iubire dintre Dinu si Nelli Pillat,prinsa in paginile de corespondenta dintre ei ,adunate de Monica Pillat intr-o carte ravasitoare.Mi-am adus-o in suflet ,intorcandu-ma intr-un timp care mi se pare de mult pierdut.Si ma gasesc plutind in urma lecturii.Am simtit ceva asemanator, citind scrisorile dintre Hannah Arendt si Martin Heidegger..insa sentimentul se estompase in mine.Acum retraiesc senzatiile.N-am cuvinte sa exprim delicatetea sufleteasca simtita in cei doi.Nici poezia..nici emotia,nici temerile ,nici misticul sau invatarea lui,nici imensitatea dorului ,nici tragedia trairii unor vremuri tulburi..nimic nu va pot reda eu..ci doar va pot starni dorinta de a retrai prin ei ..o mare iubire.O sa aveti sufletul la final ,mult mai plin .
    
      ,,Viata mea se poate implini numai cu viata ta si viata ta se va putea implini numai cu viata mea .Este atat de simplu si de firesc,incat nu inteleg cum ai putut sa uiti pentru o clipa.Chiar pentru o clipa.
        Nu primesc nici sfatul de a te uita si nici ultimul tau sarut.Intre noi doi,un sfarsit nu va putea aduce nici macar moartea cea adevarata,fiindca dincolo de viata de aci ne asteapta alta viata.Da,totdeauna noi doi,numai noi doi.’’(Dinu Pillat)

3 comentarii:

  1. E singurul lucru ce nu se pierde Dmd!Atat de trecut si totusi atat de prezent!
    Nostalgica azi..

    RăspundețiȘtergere
  2. A te indragosti este atunci cand el adoarme in bratele tale si se trezeste in visele tale!

    RăspundețiȘtergere