Persoane interesate

miercuri, 26 ianuarie 2011

Lectii...

      



         
           Astazi....o zi grea.Inca nu  am reusit sa o inteleg pe deplin.Sunt lucruri care se intampla ametitor de repede..ne trezim intr o situatie in care n am gresit nimic...dar suntem condamnati.Si nu oricum...ci crancen.E mult mai usoara rautatea,mult mai la-ndemana....e mult mai prezenta in noi decat orice urma de bunatate.De ce se intampla asta?De ce suntem dispusi sa ,,omoram,, pe cineva fara motiv?Degeaba?De ce e mai usor sa lovim in cineva decat sa l ajutam?Cat de lipsiti de iubire putem fi daca nu reusim sa fim decat sadici?Am intalnit pe cineva astazi....Pe cineva care considera ca este drept....si care spanzura din dorinta de a fi calau...Acest comportament a fost primul care m a socat in acest an...E primul impact negativ...E prima palma nedreapta pe care am primit o anul asta.Si sunt mandra ca M am ridicat si am primit o demn...M am scuturat de obiceiul prost de a o da- napoi...E o victorie cu mine...E prima mea victorie...Mi am oferit o...Si am nteles ca totusi...totul se plateste.Cineva-ul despre care spun a platit un pret mai mare decat palma care am primit o eu...Sper sa ma pot feri de rautati ..si daca totusi asta trebuie sa am..atunci da mi Doamne rabdare sa pot sa le inghit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu