Persoane interesate

miercuri, 12 ianuarie 2011

    


     Sunt prea multe lucruri in capul meu despre care mi ar placea sa va vorbesc.Despre binecuvantarea unui moment de tacere(e adevarat ca al meu a fost putin prelungit),despre dojana primita de la cei dragi carora le am lipsit in acest timp,despre prieteni(dragii de ei care sunt acolo la orice ora din zi sau din noapte pentru noi)...cei de langa noi si cei care nu sunt ...dar ajung cel putin in vise sa ne fie aproape..despre marea nevoie de cunoastere care m a prins intr atat incat citesc patru carti odata...vad zeci de filme...aud fel de fel de opinii si incerc sa cuprind intr un timp care nu mi ajungea nici inainte de asta ,tot acest pachet ce mi se ofera. Sunt atat de multe si atat de profunde incat doar in liniste si cu mult interes reusesc sa le deslusesc...Chiar daca aparent sunt departe niciodata nu am fost mai aproape..Sunt doar intr un moment in care mi e mai usor sa citesc decat sa vorbesc...si sa scriu.

Un comentariu:

  1. Felicitari pentru blog!! Imi place ceea ce postezi, ma regasesc. Esti o persoana cu adevarat deosebita, delicata si buna.
    Cel mai bine zis esti definitia "bunatatii"!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere