Persoane interesate

luni, 3 ianuarie 2011

luni 3 ianuarie 2011

          Am intrat in acest an...cu dorinta de schimbare..Cu inima cat un purice la gandul ca transformarea pe care o astept e atat de aproape.Introspectie..eu si cu mine...sub ochii lui Dumnezeu..sub privirea sa blanda care se intreaba a cata oaie ratacita sunt?Am atat de multe intrebari..a caror raspunsuri le stiu dar mi e frica sa le recunosc.Am inteles prin mine si prin altii ca ne guvernam viata intre doua mari dileme..Una superba,calda si binefacatoare pe care o numim toti dragoste ..si alta crunta,apriga si nemiloasa pe care o numim toti frica.Am inteles si cred ca tema care va trebui sa o rezolv (in nu stiu cate zeci de ani)...e frica.Ca nu voi reusi sa gasesc nici un raspuns pana nu voi reusi sa trec peste temerile mele.Am citit si am recit randurile voastre...cu totii suntem plini de iubire...plini de minuni...si totusi ceva ne opreste sa putem sa pasim in rai....eu cred ca ma opreste frica...Tu poti sa mi spui ce te opreste?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu