Persoane interesate

sâmbătă, 3 martie 2012

Noapte de vis

Noaptea trecuta mi-a fost exact ca si ultimile lucruri ce mi se intampla, una de incercare.De ce?Pentru ca locuiesc intr-un apartament de bloc unde vecinii sarbatoresc uneori, cu voia sau fara voia noastra diverse evenimente din viata lor..Eveniment care insa nu prea exista pentru tine si atunci te trezesti pus in fata unui fapt implinit …unde boxele striga ,,Frumoasa mea’’(varianta autohtona a celebrului déjà ..i so cipego sau cum s-o fi chemand..) pana te apuca disperarea.Si cum nu poti savura asemenea momente decat daca ai sorbit eventual cel putin un pahar de vin inainte(nu-mi permite noul regim impus de o recenta problema de sanatate..deee)…ai doua variante..ori sa te crizezi asa cum as fi facut-o pana de curand(si asta la cote maxime)..ori gasesti variante..M-am asezat cumintica ..eu si cu mine..si m-am intrebat ce imi ofera aceasta noapte si nu pot vedea?N-am reusit sa primesc un raspuns si m-am conectat  la o pereche de casti pentru a-mi vindeca urechile de vacarmul sarbatoritilor.Si surpriza..Am avut o noapte unde am fost regina balului meu..:) si unde am plutit fara sa tin seama de pasi si parteneri stanjeniti pe cele mai tulburatoare valsuri si tangouri…am trezit amintiri rascolitoare pe care le credeam demult uitate..cu tanguiri si emotii..pe care doar muzica ti le poate transmite.Am zambit si..am meditat fara sa-mi amintesc timpul care zbura..si am simtit tot ce poti simti cand lasi linistea sa te imbratiseze si cand nu mai exista nimic decat tu..si muzica.

M-am indragostit ca odinioara de anumite melodii si promit sa le redau aici(incep cu Michel Pepe si Feng Shui-care e monumental ascultat in casti.. ce m-au hranit efectiv)..pentru a le putea asculta iar si iar..si pentru a va putea aduce un strop de magie.E dificil sa pricepi ca in fiecare moment avem o serie de elemente disponibile pe care ar trebui doar sa le combinam astfel incat la sfarsit sa putem spune…,,wow..a fost incredibil''.Cam asta pot spune eu despre noaptea trecuta unde nu le-am putut oferi somn.. sufletului si trupului meu..insa le-am daruit un regal de acorduri pentru care azi toata fiinta mea striga WOW!Zile si nopti linistite..:) !

4 comentarii:

  1. noroc ca vecinii mei nu sunt chiar asa :):D
    imi cer scuze pentru absenta, iti doresc o primavara frumoasa plina de bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...excelent...muzica înseamna şi pentru mine o mulţumire sufletească greu de exprimat în cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ne reprezinta in mare masura dmd..Multumesc pentru trecere..si ma scuzi pentru intarzierea publicarii comentariului.

    RăspundețiȘtergere