Persoane interesate

joi, 19 aprilie 2012

Alaturi

          Cu lumina in suflet,imi multumesc astazi ca am reusit sa opresc furtunile ce ma cotropeau ..Nu-I mult de atunci..insa déjà mi se pare o vesnicie.Am reusit sa las in urma razboinicul ..si sa devin copilul iubit de Dumnezeu.Viata  mi-a dovedit ca e in mainile mele si ca n-am voie s-o chinui.. Ca sunt om si in juru-mi sunt oameni.Am invatat sa-i aud chiar fara sa-mi vorbeasca,am invatat  sa-i vad chiar daca nu i-am zarit niciodata,si ceea ce mi-a fost cel mai greu..am invatat sa las oamenii sa ma iubeasca!Si n-am mai suferit ca un caine cand unii m-au dat la o parte din drumul lor.Nu-ti trebuie minte multa insa iti trebuie o groaza de intelegere pentru a nu-i mai vedea pe ceilalti ca pe un TINE.Diferentele dintre noi mi se par astazi minuni depline.Si descopar in fiecare clipa unicitatea din ceilalti si mi-e draga pentru ca o pot intelege.Odata cu oamenii..cu aplecarea spre ei..totul se schimba.Reactii,trairi..sentimente.Sufletul invata si uneori ma trezesc spunandu-mi…asta ai azi..ia sa te vad ..cum le combini …si ce mai inveti ??Si mi-e drag!Nu am timp..pentru ca am descoperit sa traiesc!Va doresc sa TRAITI!Mai atenti cu voi si cu cei de langa..fie ca va leaga ceva..fie ca nu!
         Sunt aici si oricand aveti nevoie de un Om ..o sa va fiu!

2 comentarii:

  1. Dmd
    In ultimul timp esti prezent aici si trebuie sa-ti multumesc pentru tot.
    Mi-as dori sa te stiu linistit!
    Sunt cu sufletul alaturi de tine!
    Tot binele din partea mea!

    RăspundețiȘtergere