Persoane interesate

duminică, 4 decembrie 2011

Amintire vie

    Decembrie 2009.Braila primeste in preajma sarbatorilor Baletul din Kiev.Inainte de toate,trebuie sa va marturisesc faptul ca iubesc muzica clasica,opera...dar baletul este o slabiciune..este manifestarea cea mai apropiata a Dumnezeirii ..la care vibreaza toata fiinta mea.N-aveam cum sa ratez spectacolul.Cei care stiu Braila,stiu ca este un orasel micut, care insa ..apreciaza orice manifestare culturala ..tocmai pentru ca lumea asteapta suficient de mult pentru a primi asta.Teatrul Maria Filoti..splendid ..insa prea mic pentru nesatul lor, devine neincapator..Imaginati-va  acum marii artisti ai Kievului,dansand Spargatorul de nuci,in preajma Craciunului...intr-o reprezentatie magistrala..pe care ..cel putin in viata asta ..n-am cum s-o uit.Am avut privilegiul sa simt maretia Rusiei nu doar acasa ..ci in suflet,nu-mi mai imaginez Craciunul fara Chaikovsky...si voi ramane vesnic indragostita de spargatorul sau de nuci.N-am cum sa redau starile traite...nici ninsoarea care a cuprins Braila la finalul spectacolului..cand imbatati ,am mai ramas o ora in noapte..primind darul Cerului in suflete.Pastrez nestearsa bucuria ca si cum..ar fi fost astazi.Oferiti-va ,atunci cand puteti,astfel de daruri.Implinirea depaseste asteptarile.Va redau..putin dintr-un spectacol...atat de drag mie,care va va aduce iarna in suflete ..in toata splendoarea ei.
       
          Si pentru ca  Mihaela Celestine e  unul dintre oamenii indragostiti de Braila ( unii stiti ca ea s-a nascut aici) ..va pune la dispozitie si aici adresa unde puteti privi un clip minunat care va va arata mai mult decat am putut eu sa spun.Vizionare placuta.Multumesc Celestine.Esti minunata.
http://mihaelacelestine.blogspot.com/2010/11/de-braila-si-de-verdele-ei-mi-e-legat.html



5 comentarii:

  1. te cred ca e frumos, dupa felul in care ai zis tot, chiar m-ai convins :
    si mie imi place muzica clasica...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca am reusit sa transmit ce am vrut Lavi.
    Sa-ti incanti sufletul.Muzica e desfatare a simturilor.
    te imbratisez :)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne ce dor mi-e de Filoti.
    E unul dintre cele mai superbe arhitecturi din tara. Interiorul m-a fascinatg de mica, credeam ca eun palat si eu sunt o printesa acolo.
    Braila a avut mereu talente, cantaresti, actori...
    oameni fascinanti.
    Si pentru ca tot mi-ai adus aminte de locul meu natal, poti posta asta...e frumos si fascinant clipul.


    http://mihaelacelestine.blogspot.com/2010/11/de-braila-si-de-verdele-ei-mi-e-legat.html


    pup tare

    RăspundețiȘtergere
  4. Celestine
    Postarea e cumva cu trimitere la tine :).
    La tot ce esti si ce mi esti.
    Sa-ti fie bine oriunde vei fi!

    RăspundețiȘtergere