Persoane interesate

joi, 30 iunie 2011

Dor..



      Zi linistita.Capul in palme,ochii spre cer..prin fereastra atinsa de ploaie si sufletul ravasit de atingeri de ingeri..devine aripa-n zbor..Ce-mi lipseste?Poate cealalta aripa..Dar uite-o..o stiu de demult..ne-am inaltat de mii de  ori impreuna..incat uitarea nu mi-o poate atinge.Chiar daca nu-I stiu numele..o visez uneori ..si in noapte inteleg limba-n care-mi sopteste ca i-a fost dor..Niciodata nu inteleg alte limbi..ziua.Doar noaptea..Noaptea pot sa ma rog intr-o rusa adanca ce-mi spune ca pot glasui si altfel..Aripa sfanta cuprinde-ma si sa iubim impreuna si azi necuprinsul.. in tacerea stiuta ..caci e zi..si ziua nu inteleg alte limbi..
     Nastem pasari ce spun ca sunt noi..si ca ieri au fost aripi..
     Sa nu te desprinzi peste zi..caci mi-ar fi greu sa iti spun cat ma dor clipele cand nu-mi esti decat amintire si… astept sa devin curcubeu ..si sa nu te mai pierd..


2 comentarii:

  1. "Nastem pasari ce spun ca sunt noi..si ca ieri au fost aripi.." - minunata inscriptie pe suflet :)... pastreaz-o, amintesteti-o, integreaz-o...
    te pup, Larisa
    zi la fel de magica precum sunt cuvintele tale nascute din necuvintele inimii care stie :)...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nascem e renascem sempre!
    No dia e momento certo eles voam...

    Beijos

    RăspundețiȘtergere