Persoane interesate

marți, 10 ianuarie 2012

Rugaminte

           Acest blog reprezinta o parte din viata mea.Cei care ma citesc constant stiu ca in dorinta mea de a transforma in mine ceea ce mi-am dorit au aparut aceste postari.Evident ca au aparut si oamenii care m-au sustinut si carora le multumesc inca o data pentru asta.Si evident ca au aparut si nemultumirile.Si pentru ca stiu ca oricum avem suficiente probleme carora sa le facem fata..eu ..nu vreau sa deranjez prin nimic..pe nimeni..scriind aici.Deci..am rugamintea catre cei care-mi scriu..sa o faca PENTRU MINE daca o fac,sa incerce sa nu se foloseasca de mine ..pentru a transmite ceva..cuiva.E putin ciudata situatia..si tocmai pentru ca nu pot posta anumite comentarii..revin si spun celor care nu se regasesc la comentarii ca eu le citesc(pentru ca acesta e rolul aici),in mare masura ..inteleg..insa atat timp cat as putea prin publicarea lor sa ating alte persoane nu le voi publica.Regret sa fac asta.Eu nu detin solutia in a putea sa va raspund in locul celor care ar trebui sa o faca.Deci scrieti-mi atunci cand simtiti nevoia ..MIE.

11 comentarii:

  1. Frumos punct de vedere...cu mult bun simt si elegant...cu toate ca unii ar merita ceea ce cauta...dar tu esti un suflet bun si educat. Te imbratisez cu mult drag...ador muzica de pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru intelegere Gabriella.
    Iar despre muzica..te astept sa o asculti ori de cate ori vrei :).

    RăspundețiȘtergere
  3. abea ti-am descoperit blogul si din ultimul post cam reiese si punctul meu de vedere pentru ca in blogosfera se fac niste legaturi de suflet, in care ne intelegem, suferim impreuna, ne certam, ne felicitam si tot asa.>:D<
    o seara placuta

    RăspundețiȘtergere
  4. E putin mai complicat Ioana.
    Insa intr-un fel lucrurile par a se fi asezat la locul lor..asa ca e ok acum.
    Multumesc pentru vizita.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna seara,

    Ma numesc Emme,
    Vrei sa facem schimb de link-uri?
    Daca da, te astept cu confirmarea la mine pe blog
    Uite:
    Nume: Emme
    Link: http://www.emmescrie.com
    Daca vrei sa facem schimb si de bannere, am sa-l iau atunci când confirmi parteneriatul.

    O seara buna!
    Emme

    RăspundețiȘtergere
  6. am o rugaminte.. sa scoti muzica dupa blog.. sincer, eu m-am speriat. E doar o parere :D. cius >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Emme
    Exista o solutie pentru frica ta.Poti opri muzica sau poti sa intri pe blogurile unde te simti bine.Numai bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. mie imi place melodia, e genul meu de muzica.
    si nu stiu ce sa zic despre ce ai scris...

    RăspundețiȘtergere
  9. lavi
    ma bucur ca iti place.altfel n ai fi aici..:)
    ce am scris nu e pentru tine..deci nu trebuie sa spui nimic.
    te pup.

    RăspundețiȘtergere