Persoane interesate

sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Doar pentru tine..cel ce te doresti aici..

               Viata noastra ar arata cu siguranta altfel daca ne-am opri din drum macar pret de ..secunde..pentru a privi si acorda un dram de atentie celui de langa noi.Poate am fi surprinsi sa vedem ca lumea e un carusel in care suntem prinsi..rotindu-ne si simtind..Ca nu suntem singuri aici..Ca am venit inlantuiti...si uneori trecem unii pe langa ceilalti..lasand deschise doruri..
               Sa ne oprim si sa atingem sufletul celorlalti..Sa oferim O CLIPA...DOAR O CLIPA..celuilalt .Daca sunteti aici...cumva..sa nu uitati ca iata...astazi CINEVA a vrut sa fie langa voi.Iubire dragii mei..

10 comentarii:

  1. ce frumos ai scris...
    ar trebui sa facem asta, sa le dam celorlati din timmpul nostru mai mult!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lavi

    Oamenii inca mai pot fi atinsi de lucrurile marunte..
    Nu-i asa :)) ??
    Seara curata si tie..

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoasa postare...Viata este iubire, iar orice nu am face trebuie facut din si pentru acest sentiment divin…

    RăspundețiȘtergere
  4. A FI. posibilitate de a plange, rade, schimb, aducere aminte.
    Ma gandesc la acest A FI
    Nici macar sa-l trec la participiu n-as putea. |Suntem atat de mici ca sa invatam A FI.
    De cand n-au mai luptat oamenii pentru A FI?
    Mai avem timp pentru noi ca sa putem avea si pentru altii?
    ...retorica


    te invalui.

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabriella

    Investim tot mai putin in gesturi simple..si de aici golul pe care-l simtim..Alergam innebuniti prin magazine tot mai mari..si nu prea reusim sa bucuram pe nimeni..pentru ca nu acolo vom gasi ..
    Oamenii au nevoie de atentie..de schimb cum spune Celestine..
    Sa ne oprim din haos..pret si de ..secunde..
    Liniste..

    RăspundețiȘtergere
  6. Celestine

    Exemplul tau de jertfa pentru oameni mi-e lectie si pot sa simt cum curge sange peste cuiele ce ti le bati...doar pentru noi..
    Crezi ca n-am inteles de ce ai ales calea cea mai grea...cand erau mii..atat de usoare pentru tine?
    Crezi ca n-am inteles cat esti ..chiar daca stii ca noi nu suntem?
    De-am reusi sa dam din noi,din timpul nostru si din SUFLET macar un sfert din cat dai tu..atunci ne-am aminti tot ceea ce ne spui..
    Sunt langa tine suflet drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Fata frumoasa, ptr tot ce-mi esti!
    Iubirea sa se intoarca la tine inzecit!
    A ta cu drag, mereu!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu iti multumesc Celestine.
    Noapte linistita!

    RăspundețiȘtergere
  9. cine nu face asta nu se cheamă om, ci în stadiu către, deşi şi aici e o discuţie largă.
    pentru că oferind clipa aceea te oferi pe tinem nimic mai frumos şi natural.
    până când vom ajunge la nivelul de la care vom putea ocroti tot ceea ce înseamnă viaţă, oferind în acelaşi timp şi clipe (iubire manifestată sub forma curgerii timpului) celor dragi şi nu numai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Flipi
    Tu esti un daruit..si celor dragi si celorlalti.Stiu asta..Trezesti ce e frumos in om.Si-l faci sa simta linistea si bucuria.
    Si o exprimi..stii tu..intr-un mare fel..
    Despre asta spun..degeaba bubuim de iubire si-ncantare daca ..suntem mati.Corzile omului sunt aceleasi.
    Trebuie sa invatam sa le mangaiem pana canta.
    Si nu-i nevoie de ani pentru asta.
    E suficienta o CLIPA.
    O clipa daruita in suflet!

    RăspundețiȘtergere