Persoane interesate

joi, 30 decembrie 2010

joi 30 decembrie 2010

         Am fost intrebata ce inseamna acest blog…Pentru ce scriu…pentru cine….Probabil raspunsul este ca scriu pentru mine…pentru fiul meu…pentru toti cei care sunt pregatiti sa citeasca.Si o sa incerc sa explic cum am hotarat sa fac asta.Incerc (si probabil o fac multi altii) sa imi aprofundez relatia cu mine…cu cei dragi..cu Dumnezeu…sa reusesc sa ofer armonia necesara intre viata interioara(acolo unde toti suntem mult…mult mai buni decat putem arata) si cea exterioara…Lume exterioara…Simt haotic apasarea trairilor de zi cu zi…si nu e necesar sa explic cred…Cu toti traim …Cunoaste ti sentimentul….Am inteles ca am nevoie de liniste…de liniste sufleteasca…de multa caldura…de dragoste…de binecuvantarea lui Dumnezeu…de oameni buni…de curat…de frumos…Toate acestea exista…Problema e ca suntem atat de prinsi in “exterior” incat nu ne dam voie sa le vedem…Asta inseamna acest blog…Inseamna un pas…Un pas mare care ma va tine conectata ,care ma va apropia de “oamenii pregatiti si intelepti”…Care ma va ajuta sa invat sa primesc si dau …mai mult decat am facut o pana acum…Sunt sigura ca voi reusi …Dumnezeu ma asteapta…Nu pot sa inchei… trebuie sa multumesc dragului meu fiu…fara care nu as fi reusit sa fiu aici…Tot designul e parte din sufletul lui…nu i asa ca e minunat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu