Persoane interesate

miercuri, 17 august 2011

Umbra

           Sunt ca si umbra care imi deschide toti pasii..Necunoscuta.Nestiind de unde vin..si ce reprezint.Imaginea unui cineva nestiut.Atat timp cat inca am asteptari inseamna ca pretind intelegere.Atat timp cat astept intelegere inseamna ca inca mai cred.Atat timp cat inca mai cred inseamna intelepciune.Atat timp cat ma vreau ,,intelept’’ inseamna ca e prea mult pentru mine.Atat timp cat e déjà prea mult inseamna ca nu sunt pregatita.Atat timp cat nu sunt pregatita inseamna ca habar nu am sa traiesc.Atat timp cat habar nu am sa traiesc inseamna ca ar putea fi inutil.Atat timp cat ar fi inutil de unde imi iau puterea de a mai fi?
Deja am prea multe raspusuri la atat de putine-ntrebari…
Si daca m-am pierdut?
Si daca ma ciocnesc de pereti ca o pasare care nu mai vede?
Ma prefac intr-o umbra care creste spre infinit…Si m-as preface cu drag intr-un strop de ploaie..stiind ca voi deveni curcubeu..Si m-as preface cu drag in lut sa ajung iar in palmele celui care m-a nascut din iubire..si caruia n-am stiu sa-I fiu pe deplin.

       ( Cineva mi-a sugerat ca in procesul de autocunoastere intervine acest dialog si analiza cu partile  tale...Incep usor sa le disting,sa le pot analiza..sa le ,,curat'' pe fiecare in parte si sa le accept.Cumva aproape toate incep sa straluceasca pentru mine...insa pe bucati.Cand ajung la ansamblu insaaa...am senzatia ca se prabuseste tot..Si..punct si de la capat...Ceea ce scriu e analiza bucatilor..:))  )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu